Trening

Inn - og utmelding

Rutiner for inn- og utmelding av MIF JUDO & BJJ skal foregå skriftlig. 

For innmelding bruker man "Bli Medlem i Mif" knappen på hjemmesidens sidemeny og følger instruksjonene der.

For utmelding sender man enten en mail, eller leverer en skriftlig utmelding med utøverens navn og fødselsdato, med signatur på trening.

Dersom utmelding ikke skjer skriftlig anses man fortsatt som et aktivt medlem og vil få tilsendt treningsavgift som må betales.

Tillatelse til å bruke bilder

Til alle foresatte i MIF JUDO & BJJ.

I forbindelse med treninger og konkurranser vil det av og til tas bilder og videoer som vil bli brukt til å vise frem aktiviteten i klubben, samt på brosjyrer og annen reklame (som reklamevideoer ol) for klubben

Her er et skjema for godkjenning av slik bruk av bilder hvor deres barn er med. Det er også muligpå dette skjemaet å gi beskjed om at bilder hvor deres barn er med ikke blir brukt utenfor klubben.

Steder bildene blir lagt ut:

  • Her på hjemmesiden vår.
  • På vår facebook side.
  • Den åpne og lukkede facebook gruppen vår.

Vi ber om at dere leverer dette skjemaet så snart som mulig til hovedtreneen på ditt parti

Mvh Leder

Tillatelse for bruk av bilder

Vann, salt og sukker

Vi er nå kommet ut i mai, og varmen har begynt å melde sin ankomst for alvor.

Med sol og varme kommer også noe som er en fare for alle idrettsutøvere: Dehydrering.

For å unngå å bli dehydrert er det derfor viktig å ha god tilgang til vann før, under og etter trening, men noe som mange kansje ikke tenker så nøye over, er at det er ikke bare vann vi mister når vi trener; vi mister også salt. 

For å unngå heteslag og dehydrering vil jeg derfor oppfordre alle som kommer på trening om å ha med seg følgende:

Vann i vannflaske, noe energirikt å spise (f.eks. banan, sjokolade) og noe salt.. En god måte å få i seg både viktig salt, og fuktighet samtidig er å ta frukt eller grønnsaker med masse vann i seg (tomat, agurk, vannmelon) og litt salt til å strø oppå.

På denne måten oppretholder vi væskebalansen vår, saltbalansen vår (som er like viktig) samt energinivået så vi holder ut treningene :)

 

Mjøndalen Idrettsforening © 2004-17

Innholdsoversikt - Siteman CMS